پمپ, پمپ برتولینی

نمایندگی برتولینی در تهران

کاربردهای پمپ برتولینی

نمایندگی برتولینی در تهران در اختیار شرکت تجهیز صنعت پارسی است. این شرکت پمپ‌های برتولینی را روانه بازار می‌کند. بنیانگذار شرکت برتولینی شخصی به نام اوگو برتولینی بود. این کمپانی در زمینه تولید محصولات کشاورزی فعالیت داشت که هدف آن کمک به کارهای کشاورزی بود. پمپ کارواش برتولینی از محصولات تولیدی این شرکت است که قصد داریم در ادامه مطلب به بررسی نمایندگی برتولینی در تهران بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایانی مطلب همراه ما باشید.

نمایندگی برتولینی در تهران

نمایندگی برتولینی در تهران

پمپ برتولینی

یکی از محصولاتی که باعث آسان شدن سمپاشی شد، پمپ کارواش شرکت برتولینی است. این پمپ‌ها در انواع کوچک، بزرگ در بازار موجود هستند. سری جدید این پمپ‌ها نگهداری آسانی داشته و همچنین تعمیرات آن نیز آسان و راحت است. در زمان‌های گذشته پمپ‌های مورد استفاده در کارواش مشکلات بسیاری همچون سر و صدای بالا، قیمت بالا، وزن سنگین و همچنین دشواری نگهداری داشتند. اما پمپ‌های برتولینی این مشکلات را برطرف کرده و می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این پمپ‌ها در اندازه و ابعاد مناسب تولید شده که پاسخگوی نیاز بازار است. کاهش میزان مصرف آب، فشار بالا، کیفیت بالا و طول عمر از ویژگی‌های این پمپ‌ها محسوب می‌شود. همچنین کارکرد بدون ارتعاش، راندمان بالای این پمپ‌ها را نباید از یاد ببرید.

کاربردهای پمپ برتولینی

از پمپ برتولینی جهت شستشوی قطعات صنعتی استفاده می‌شود. در واقع می‌توان ذکر کرد که جهت از بین بردن گرد و غبار و آلودگی از روی تمامی دستگاه‌ها کاربرد دارد. صنایعی که در معرض گرد و غبار و آلودگی هستند، جهت شستشو نیاز به یک سیستم قوی خواهند داشت. از دیگر کاربردهای این پمپ می‌توان به نماشویی اشاره کرد. با استفاده از این پمپ کار شستشوی ساختمان‌های بلند با فشار آب بالا در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. شستن ساختمان‌های بلند خطرات بسیاری را به همراه دارد و همچنین هزینه بالایی نیاز دارد، توسط این پمپ‌ها می‌توانید در این هزینه‌ها صرفه‌جویی نمایید. در صنعت کشاورزی نیز جهت سیستم انتقال آب و همچنین سمپاشی می‌توان از پمپ برتولینی استفاده کرد. استفاده از این پمپ زمان آبیاری را به حداقل رسانده و همچنین آب مورد نیاز را برای مدت طولانی تامین خواهد کرد

نحوه نصب پمپ برتولینی

نحوه نصب پمپ برتولینی

نمایندگی برتولینی در تهران

برتولینی از جمله برندهایی است که توانسته است پمپ‌های با کیفیت و مرغوبی را تولید و روانه بازار کند. از پمپ‌های تولیدی کارخانه در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. مجموعه تجهیز صنعت پارسه نماینده رسمی برتولینی در تهران است. آدرس این نمایندگی در تهران خیابان سعدی جنوبی، پایین‌تر از چهارراه مخبرالدوله، روبروی ساختمان تقی نیا، جنب بانک کارآفرین، مجتمع اداری تجاری سعدی، طبقه ۱ واحد ۱۱۶ است. برای تهیه این پمپ‌ها می‌توانید به این نمایندگی مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

نحوه نصب پمپ برتولینی

برای نصب این پمپ‌ها باید به نکاتی مثل محکم نصب شدن و نصب حفاظ بر روی قطعات متحرک کوپلینگ و همچنین نصب موتور و پمپ بر روی یک شاسی مورد اطمینان توجه داشته باشید. قدرت واقعی موتور با نیروی مورد نیاز را کنترل کنید. جهت سلامتی پمپ و کارایی بهتر آن حتماً سعی کنید از رگولاتوری که با پمپ متناسب است، استفاده نمایید. کاربران و خریداران عزیز در تهران می‌توانند از نصب رایگان این پمپ توسط نمایندگی برتولینی یعنی تجهیز صنعت پارسه بهره‌مند شود. تکنسین این مجموعه خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهند.

میزان روغن و زمان تعویض روغن پمپ برتولینی

برای اولین بار باید بعد از ۵۰ ساعت کار جهت تعویض روغن پمپ اقدام کنید. در مراحل بعدی پس از سه ماه کار یا ۵۰۰ ساعت کار باید روغن پمپ را تعویض نمایید. اگر در زمان تعویض در اطراف پمپ روغن بریزد، باید آن را تمیز کرده تا نشت‌های احتمالی قابل تشخیص باشند. اگر از پمپ‌ها در محیط کاری مرطوب و یا شرایط کار سخت استفاده می‌کنید، حتماً زودتر از موعد جهت تعویض آن اقدام نمایید. نکته مهمی که باید ذکر کنیم این است که این پمپ‌ها جهت کار به صورت مکش برای پر کردن تانکر مناسب نیستند. استفاده از پرکن هیدرولیکی جهت پر کردن تانک با نازل مناسب کار به صورت بهینه و سریع‌تر انجام خواهد شد.

کاربردهای پمپ برتولینی

کاربردهای پمپ برتولینی

نگهداری پمپ برتولینی

نمایندگی برتولینی در تهران جهت نگهداری پمپ‌ها نکات ویژه‌ای را ذکر کرده است. به عنوان مثال جهت بیرون آوردن و یا جا زدن سرسیلندر باید حتماً از ابزار مناسب همچون چکش لاستیکی استفاده شود. از آچار تر کمتر جهت سفت کردن پیچ‌های سرسیلندر پمپ استفاده نمایید. برای تعویض و یا بررسی سوپاپ‌ها حتماً اورینگ‌های مربوطه را نیز تعویض کرده و درپوش سوپاپ را با فشار مناسب محکم کنید. در زمانی که جهت تعویض پیکینگ‌ها اقدام می‌کنید، حتماً در زمان جا زدن تمامی آن‌ها را آغشته به روغن کرده تا مانع آسیب دیدگی شود.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی نمایندگی برتولینی در تهران پرداختیم. نمایندگی این برند در تهران بر عهده تجهیز پارس صنعت پارسه است. شما عزیزان پمپ‌های برتولینی را با اطمینان از کیفیت و اصالت کالا می‌توانید از این نمایندگی تهیه کنید. آدرس این نمایندگی را در این متن برای شما عزیزان بیان کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *