پمپ, پمپ کفکش

خرید پمپ کفکش راد پمپ

ظاهر پمپ‌های کفکش

پمپ کفکش راد پمپ ، امروزه برای زندگی راحت‌تر وسایل و ابزارآلات جدیدی در حال تولید است. با پیشرفت صنایع و افزایش کاربرد تکنولوژی انسان‌ها هر روزه در تلاش هستند تا وسایل جدیدی  برای زندگی بهتر بسازند. پمپ‌های کفکش یکی از آن وسایل هستند و در زمینه‌های مختلفی می‌توانند به انسان‌ها کمک کنند تا کارها سریعتر و راحت‌تر انجام شود. البته باید به این نکته توجه کرد که در بین سازندگان بی‌شمار ابزارآلات باید دقت به خرج داده و بهترین و کارآمدترین و با‌ کیفیت‌ترین را انتخاب کنیم. یکی از با کیفیت‌ترین کف‌کش‌ها را شرکت راد پمپ در ایران تولید می‌نماید. این شرکت پمپ‌های کف‌کش را در انواع و اقسام مختلف تولید کرده و به دست مصرف کنندگان می‌رساند. در ادامه این مطلب به توضیح پمپ کفکش راد پمپ خواهیم پرداخت.

پمپ کفکش :

در ابتدا بهتر است توضیحی مختصر راجع به ‌پمپ‌های کف‌کش ارائه دهیم تا افرادی که هنوز این وسیله را نمی‌شناسند با آن آشنا شوند. وظیفه پمپ‌های کف‌کش پمپ کردن آب به بیرون یا انتقال و جابجایی سیالات می‌باشد. پمپ‌های کفکش از نظر قدرت، قرارگیری پروانه و محل قرارگیری خازن با یکدیگر متفاوت هستند. پمپ‌های راد پمپ اکثراً برای انتقال آب‌های صاف مناسب هستند و ورود شن و ماسه و گل و لای به آنها می‌تواند باعث خرابی آنها شود.

اجزای پمپ کفکش:

این وسیله کاربردی از اجزای مختلفی مانند قلاب، قاب برق، بیرنیگ، استاتور، روتور، سیل مکانیکی، بدنه پمپ کفکش و پروانه پمپ کفکش تشکیل شده‌ است.

ظاهر پمپ‌های کفکش

ظاهر پمپ‌های کفکش

شکل ظاهری پمپ‌های کفکش:

این پمپ‌ها ظاهر کوچک و جمع و جوری دارند و شلنگ انتقال آنها مانند شلنگ‌های آتش نشانی بسیار راحت جمع شده و جای کمی را اشغال می‌کنند. این موضوع می‌تواند یک مزیت خوب برای پمپ‌های کفکش باشد و همچنین خبر خوبی برای افرادی که جای کمی دارند.

انواع پمپ‌های کفکش:

پمپ‌های کف‌کش انواع مختلفی دارند. انواع پمپ‌های کفکش عبارتند از: ساده، فلوتر دار  یا دارای قطع کن برقی، آب از بغل، آب از رو، آب خنک که در آن موتور با آب خنک می‌شود.  و روغن خنک که در آن موتور با روغن خنک می‌شود.

جنس بدنه پمپ‌های کفکش:

جنس بدنه پمپ‌های کفکش معمولاً از آلومینیوم، استیل یا پلاستیک ساخته می‌شود و بستگی دارد که خریدار برای چه مصارفی به پمپ‌های کف‌کش نیاز دارد. مثلاً اگر شخصی بخواهد آب شور را پمپ کند بهتر است از جنس استیل استفاده کند و یا اگر ‌بخواهد آب زیرزمینی قابل شرب را پمپ نماید بهتر است جنس پمپ کفکش آلومینیوم باشد. در این قسمت به سوال اکثر افراد پاسخ خواهیم داد. که چگونه وقتی پمپ‌های کفکش را درون آب قرار می‌دهیم موتور آن نمی‌سوزد؟ پمپ‌های کفکش به گونه‌ای ساخته شده‌اند که آب یا دیگر سیالات هیچ راه نفوذی به درون دستگاه نداشته باشند.

 

کاربرد پمپ‌های کفکش:

قطعاً برای خیلی از افراد این سوال پیش می‌آید که این پمپ‌های کف‌کش در چه بخش‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پمپ‌ها می‌تواند برای مصارف خانگی و مسکونی، کشاورزی، صنایع و صنایع غذایی و دارویی به کار گرفته شود. در بخش مصارف خانگی می‌توان از این پمپ‌ها برای جا به جا کردن آب استخرها، جمع کردن لجن از کف استخرها، پمپاژ کردن آب برای تشکیل فواره، تخلیه آب‌های جمع شده در چاله‌ آسانسور در هنگام ساخت و ساز ساختمانی، افزایش فشار آب در ساختمان‌ها و غیره استفاده کرد.

همچنین در بخش مصارف صنعتی می‌توان از پمپ‌های کف‌کش برای انتقال مواد شیمیایی، انتقال سیالات مخلوط آب و گاز، انتقال بتن، انتقال مواد سیالی در صنعت ساختمان سازی، پاک کردن لجن و کثیفی از کف حوضچه‌های پرورش ماهی، تخلیه و انتقال پساب فاضلاب با غلظت کم استفاده کرد. در بخش مصارف کشاورزی برای انتقال دادن آب از چاه، رود یا نهر به زمین‌های کشاورزی  و تمیز کردن و رسوب گیری چاه‌ها و حوضچه‌های آب و انتقال پساب ناشی از آب باران می‌توان از پمپ‌های کف‌کش استفاده نمود.

مزایای پمپ‌های کفکش:

از مزایای پمپ‌های کفکش می‌توان به نصب آسان و وزن کم و استفاده از بوش‌های ضد سایش و قدرت و استحکام بالا و مصرف کم و تعمیر آسان و تنوع بالای محصول و قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی اشاره کرد.

مزایای پمپ‌های کفکش:

مزایای پمپ‌های کفکش:

نکات مهم در خرید پمپ‌های کفکش:

در خرید پمپ‌های کف‌کش چند نکته حائز اهمیت می‌باشد که در این قسمت به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

اگر می‌خواهید با این وسیله از چاه یا مخزن آب و سیالات را منتقل کنید به اندازه دستگاه توجه کنید. به همین منظور  پمپ‌های کف‌کش راد پمپ در سایزهای مختلف موجود می‌باشد.

نکته دوم این است که همیشه دستگاه را در حال انجام کار در حالت عمودی قرار دهید تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.

نکته سوم این است که توجه داشته باشید اگر قصد پمپاژ کردن سیالات را دارید باید بدانید که دمای سیالات نهایتاً باید ۴۰ درجه سانتی‌گراد باشد.

یکی دیگر از نکاتی که باعث افزایش طول عمر پمپ‌های کف‌کش می‌شود فاصله دادن پمپ از کف چاه است. این فاصله حدوداً باید یک متر باشد چون باعث می‌شود ذرات و خاک‌های ته چاه هم به همراه آب مکیده شود.

از آنجایی که پمپ‌های کف‌کش انواع مختلفی دارند باید به این نکته توجه کنید که چه کفکشی مناسب با کار و نیاز شما می‌باشد تا بعد از خرید پشیمان نشوید. بهترین راه برلی پیشگیری از این مشکل این است که با کارشناسان آگاه در این زمینه مشورت کنید.

خرید پمپ‌های کفکش از شرکت راد پمپ:

شرکت راد پمپ یکی از معتبر‌ترین تولید کننده‌ها در زمینه تولید انواع پمپ می‌باشد. این شرکت با به‌ کار بردن مواد اولیه با‌کیفیت، دارا بودن گواهینامه اتحادیه اروپا و کارکنان ماهر و خبره به مشتریان خود بابت سلامت و کیفیت دستگاه پمپ کفکش اطمینان خاطر می‌دهد. این شرکت علاوه بر پمپ‌های کفکش در زمینه تولید پمپ‌های سانتریفیوژ، پمپ‌های شناور و پمپ‌های ضد‌آب نیز فعالیت می‌کند. و همچنین پمپ‌های کفکش را در اینچ‌های مختلف به دست مصرف کنندگان می‌رساند. برای خرید پمپ‌های کفکش هم می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های رسمی این شرکت مراجعه کنید هم می‌توانید به سایت تجهیز صنعت پارسه سر بزنید و محصول خود را با خیالی راحت و آسوده خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *