کارواش صنعتی

کارواش صنعتی کوچک

یکی دیگر از تجهیزات صنعتی که در دنیای امروز خیلی مورد استفاده قرار می گیرد کارواش است که از آن برای شستن انواع سطوح سرامیکی و شیشه ای، کف، دیوارها، ماشین ها و … استفاده می کنند. شست و شو با این نوع دستگاه کارواش صنعتی کوچک باعث می شود که آب را با بازدهی بالاتری و با کمترین مقدار، آب را با بیشترین سرعت و فشار زیادی به بیرون بپاشد و انواع جرم و آلودگی های سطوح را به طور کامل از بین ببرد. کارواش در سه نوع تجاری، خانگی و صنعتی هستند و در انواع بنزینی، گازوئیلی، برقی و  سیار در بازار وجود دارد، که بیشترین از بین موارد گفته شده از نوع بنزینی استفاده می شود. زیرا نوع بنزینی کارواش صنعتی دیگر  نیازی به برق ندارد و می توان آن را در تمام مکان هایی که برق نباشد از آن استفاده کرد. دستگاه کارواش صنعتی به خاطر کوچک بودن آن به راحتی  آن را با خودمان در هر جایی حمل کرد و به خاطر این که به راحتی انواع جرم ها و انواع آلودگی هایی مانند رنگ های پوسیده شده و انواع سطح های روغنی و چرب را به راحتی با آب معمولی پاک کرد. در نتیجه با خرید یکی از این دستگاه ها به صورت آنلاین از سایت https://tspind.com  بدون هیچ اثری از آلودگی سطح مورد نظر خود را مانند روز اول تمیز کنید.

قیمت و خرید دستگاه کارواش صنعتی کوچک

قیمت این کارواش بر اساس پارامترهایی مانند موتور، جنس و کیفیت قطعات به کار رفته در درون آن، نوع فناوری های به کار گرفته در کارواش با هم متفاوت است و اگر می خواهید قبل از خرید از قیمت آن اطلاع داشته باشید می توانید به سایت https://tspind.com مراجعه کنید. هم چنین برای انتخاب بهترین نوع  کارواش صنعتی کوچک باید دو پارامتر فشار و دبی را در نظر داشته باشید که در ادامه مقاله در مورد این دو پارامتر توضیح داده شده است .

پارامترهای مهم در خرید کارواش صنعتی کوچک

  • فشار کارواش صنعتی کوچک :

هر مقدار که فشار آب خروجی در این کارواش سرعت بیشتری داشته باشد، این دستگاه قابلیت دارد که لکه های سرسخت و قدیمی را با کمترین زمان از بین ببرد.

  • دبی کارواش صنعتی کوچک :

دبی دستگاه کارواش صنعتی کوچک همان آب عبوری است که از سطح مقطعی مشخص شده در بازه زمانی تعیین شده است و هر چقدر این عدد بیشتر باشد، عبور آب زیادتر در واحد زمان و سرعت بیشتر می تواند کار نظافت را انجام دهد. این پارامتر خرید کارواش صنعتی رابطه  معکوس با فشار دارد.

مزیت های استفاده از کارواش صنعتی کوچک

  • استفاده کردن از این نوع کارواش خیلی آسان است و بیشتر افراد می توانند از آن استفاده کنند.
  • یک وسیله صنعتی است که کاربران زیادی آن را پسند کرده اند.
  • به آسانی و با بهترین نحو آلودگی ها را از بین می برد.
  • آب کمتری را مصرف می کند و در مصرف آب صرفه جویی زیادی می کند.
  • به راحتی می توان آن را جا به جا کرد و در مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *